3 באפריל 2010

32) טיולי שייט - לראות את הונג קונג מזווית אחרת ומהנה...

טיולי שייט במיצר ויקטוריה ובחלקים אחרים של הונג קונג מעניקים למבקר הזדמנות לראות את העיר מזווית שונה לגמרי וכמובן, גם לתפוס כמה זוויות צילום נהדרות...

השייט במיצר ויקטוריה על גבי מעבורת "סטאר" ההיסטורית (Star Ferry's Harbour Tour) נחשב לקלישאה תיירותית שממש חייבים לעשות כדי לומר שהייתם בהונג קונג... המעבורת הירוקה-לבנה, אחד מסמליו המובהקים של המטרופולין, משייטת במסלול טבעתי מסביב למיצר, תוך שהיא עוצרת בנקודות המרכזיות ומעניקה לנוסעים אלף ואחת זוויות צילום מעולות של אחד מקווי הרקיע העירוני הידועים בעולם.

ישנם כל מיני "חבילות" שהם מציעים... אפשר לרכוש כרטיס " "Hop on hop offהמקנה שימוש בלתי מוגבל לזמן מסוים או ללכת על כרטיס הרבה יותר זול המקנה נסיעה אחת... ויש כמובן "טיולי יום" ו "טיולי לילה" ואת הדובדבן שבקצפת - "Symphony of lights tour" (שייט המאפשר לכם לצפות במופע האורקולי מהמעבורת).

למידע נוסף ניתן לבקר באתר האינטרנט שלהם, או להתקשר אליהם ל 2118-6201 (24 שעות) או ל 2118-6202 (שעות משרד).
.
.
Duk Ling, הג'ונקה הסינית האותנטית האחרונה שעוד משייטת במימיו של נמל ויקטוריה, נבנתה לפני למעלה מיובל שנים במקאו השכנה ושימשה כספינת דייג לפני ששופצה בידי אומן והפכה לספינת טיולים.

משרד התיירות של הונג קונג מציע טיול שייט בן שעה על ה Duk Ling במחיר לא רע בכלל של HK$ 50 לאדם, אך מכיוון שהשייט יוצא רק כמה פעמים בשבוע והספינה מסוגלת לקחת עד 30 איש בכל הפלגה, כדאי להזמין כמה זמן מראש.

הספינה יוצאת מרציף Kowloon Public Pier ב צים שא צוי (ליד רציף מעבורת "סטאר") בימי חמישי (2 ו 4 אחה"צ) ושבת (10 ו 12 בבוקר) ומרציף Central Pier 9 ב"סנטרל" בימי חמישי (3 ו 5 אחה"צ) ושבת (11 בבוקר ואחת בצהריים)

ניתן להזמין מקומות דרך "הקו החם" של לשכת התיירות 2508-1234 (852+). פרטים מלאים תוכלו למצוא בדף האינטרנט הזה

חברת China Pub Company המפעילה את הספינה, מוציאה טיולים בני שעתיים וחצי עד רבע שעות לאיים החיצוניים ועוד מקומות מעניינים ואף משכירה את הספינה לחתונות ואירועים (במקרה של חתונה, הם גם עוזרים עם רשם הנישואין)

לפרטים נוספים, כדאי לבקר באתר האינטרנט שלהם
.
.
קבוצת מסעדות היוקרה, Aqua Restaurant Group, מפעילה את Aqua Luna - ספינת ג'ונקה סינית שנבנתה תוך שימוש בטכניקות מסורתיות (ובפיקוחו הצמוד של בונה סירות קשיש בן 80) ולמרות שאין לה היסטוריה ארוכת שנים, היא אותנטית לפחות כמו כל אחת מהג'ונקות שפיארו את מימיו של נמל ויקטוריה בימים עברו...

החברה מוציאה כל יום כמה טיולי שיט בני 45 דקות על נמל ויקטוריה, אך יש לה גם טיולים ליום שלם המגיעים ל Abereen ו Stanley על חופו הדרומי של האי הונג קונג, לאי Cheung Chau Island ולמקדש Tin Hau Temple ב Joss House Bay.

שלא כמו מרבית ספינות הטיולים האחרות בהונג קונג, ה Aqua Luna מציעה לנוסעיה את כל הנוחות של מסעדה-בר צפה, כולל ספות נוחות ועיצוב פנים מקסים הכולל שימוש אינטנסיבי ברהיטי טיק בסגנון קולוניאלי.

למידע נוסף והזמנות, כדאי כמובן לבקר באתר האינטרנט שלהם או להתקשר 2116-8821.
.
.

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה