3 באפריל 2010

7) מידע נוסף - לשכות המידע לתייר

את לשכות המידע לתייר ניתן למצוא במוקדי התיירות המרכזיים בהונג קונג. הן מצוינות ואפשר לקבל מהן (ללא תשלום): מפות טובות, שפע של עלונים ופרוספקטים עם פרטים על אירועים שנערכים בעיר ועוד... רוב הלשכות מעניקות גם מגוון שירותים נוספים, כגון: הזמנת כרטיסים לאירועים, הזמנת חדרים בבתי מלון, רישום לטיולים מאורגנים, הזמנת מונית ועוד...

לשכת התיירות של הונג קונג מארגנת גם מגוון רחב של פעילויות ללא תשלום עבור התיירים, למשל : קורסים קצרים במגוון נושאים הקשורים לתרבות הסינית (טעימת תה, טאי-צ'י, הכנת עוגיות סיניות מסורתיות ועוד...), טיולים מאורגנים ושיט על ספינת "ג'ונקה" סינית...

בקשו את החוברת שלהם הנקראת Cultural Kaleidoscope ובה מפורטות הפעילויות או גשו לדף האינטרנט באתר של לשכת התיירות : www.discoverhongkong.com/eng/heritage/ck/index.jhtml
.

אם ברצונכם לקבל מפה טובה של העיר, כמו גם מספר חוברות ופרוספקטים, עוד לפני שאתם מגיעים להונג קונג, מומלץ לכתוב למשרד הראשי של לשכת המידע לתייר ולבקש מהם. רוב הסיכויים שהחומר יישלח אליכם בדואר תוך לא יותר משבועיים:
Head Office
Hong Kong Tourism Board
9-11/F Citicorp Centre
18 Whitfield Road
North Point
Hong Kong
Fax: +852 2806 0303
Email

במידה ולא ביקשתם שישלחו לכם מפה וחוברות בדואר, לשכת המידע בנמל התעופה הבינלאומי היא הראשונה שבה כדאי לכם לבקר, מיד עם הגיעכם, ולו בשביל לקבל מפה טובה של העיר (את כל שאר המידע תקבלו באתר הזה, כמו גם מהעלונים בלשכת המידע).

ישנן שלוש לשכות בנמל התעופה, שתיים מהן נמצאות באולמות הנוסעים הנכנסים (Arrival Halls A & B, אחרי שעוברים את המכס) ואחת באולם ה Transit (פחות רלוונטיות מבחינתכם). כולן פתוחות משבע בבוקר עד אחת עשרה בלילה. גם בשעות שבהן הלשכות לא מאוישות, ניתן לקחת חוברות/מפות ולהתחבר לאתר האינטרנט שלהם מעמדת המחשב שבמקום.

עוד לשכות מידע לתייר ניתן למצוא בנקודות הבאות :

Hong Kong Island – ביציאה F של תחנת MTR-Causeway Bay. פתוחה בכל יום בשעות 20:00 – 08:00

Tsim sha Tsui – רציף Star Ferry, פתוחה בכל יום בשעות 20:00 – 08:00

Lo Wu – מעבר הגבול בין הונג קונג וסין. אולם הנוסעים הנכנסים (2/f) פתוחה בכל יום בשעות 18:00 – 08:00 גם בשעות שבהן הלשכה לא מאוישת, ניתן לקחת חוברות/מפות ולהתחבר לאתר האינטרנט שלהם מעמדת המחשב שבמקום.

חושבים לבקר במקאו ? בקרו באתרים האחרים שלנו :

בנוסף ללשכות שלעיל, ישנו גם "קו חם לתיירים" (Visitor hotline) שאליו ניתן להתקשר בשעות 18:00 – 08:00 מהונג קונג או מחו"ל, ולקבל מידע ועזרה בכל נושא הקשור לתיירות בעיר.

מחו"ל : 1234 2508 (852)
מהונג קונג : 1234 2508

כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2009-2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה